Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
About
About the Journal
Editorial Team and Advidsory Board
Privacy Statement
Contact
Archives
Ethic Code
Submissions
Reviewers
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 23 No. 3 (2005)
Vol. 23 No. 3 (2005)
Published:
12/12/2005
Research articles
Resultados iniciales en el desarrollo de una Escala de Creencias Irracionales sobre la Separación matrimonial
Ana MUÑOZ EGUILETA
237-246
PDF (Spanish)
Reflexiones sobre el diagnóstico de la discapacidad por retraso mental ligero-límite
Ángela María MUÑOZ SÁNCHEZ, Remedios PORTILLO CÁRDENAS
247-256
PDF (Spanish)
¿Cómo mejorar la educación del alumnado con autismo? Una propuesta desde el sistema escolar sevillano
F. Javier MORENO PÉREZ, Antonio AGUILERA JIMÉNEZ, David SALDAÑA SAGE, Rosa ÁLVAREZ PÉREZ
257-274
PDF (Spanish)
Psicoeducación familiar en la esquizofrenia: de los datos empíricos a la realidad clínica
Jesús DE LA HIGUERA ROMERO
275-292
PDF (Spanish)
Ideas maternas sobre la crianza y educación de hijos e hijas
Blanca Estela HUITRÓN VÁZQUEZ, Laura Evelia TORRES VELÁZQUEZ
293-304
PDF (Spanish)
Desarrollo, estimulación y estrés de la crianza en infantes rurales de México
José Ángel VERA NORIEGA, Martha Olivia PEÑA RAMOS
305-319
PDF (Spanish)
Nuevas tecnologías y Psicología. Una perspectiva actual
Alejandra TRUJILLO BORREGO
321-335
PDF (Spanish)
Book reviews
BOOK REVIEW: Tests neuropsicológicos. Fundamentos para una neuropsicología clínica basada en evidencias
Esperanza BAUSELA HERRERA
339-340
PDF (Spanish)
Language
English
Español
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
portada-revista-logos
Share
Share
ISSN:
0213-3334
ISSN Online:
1989-6441
Publishing entity
Co-publishing universities
Indexing bases
Latest publications
Keywords
Most read articles
Estrés académico en estudiantes universitarios
141
Rosenberg Self-Esteem Scale: Reliability and validity of an adaptation to the Spanish population
126
Relationship between the use of Instagram and the body image of teenagers
108
School violence questionnaires for Primary and Secondary Education: CUVE3-EP and CUVE3-ESO
83
Historia de la Psicología del Deporte
78
Skinner y la psicología: lo que hizo, lo que no hizo y lo que nos corresponde hacer
76
Functional Analytic Psychotherapy: A review from its origins to the present
75
Received, Perpetrated and Perceived Violence in Adolescent Partner Relationships (V.R.E.P): Instrument development and validation
73
The relationships between brain and behavior: Are there possibilities of communication?
73
Present state of attachment theory
71