Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
About
About the Journal
Editorial Team and Advidsory Board
Privacy Statement
Contact
Archives
Ethic Code
Submissions
Reviewers
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 15 (1985)
No. 15 (1985)
Published:
22/11/1985
Contents
Contents
PDF (Spanish)
Editorial
Seguimos adelante
Francisco Fernández Serra
PDF (Spanish)
Research articles
El psicólogo escolar ante la integración de deficientes
Joaquín Mora Roche
4-8
PDF (Spanish)
Hacia una escuela para todos: orientaciones para la elaboración del diseño curricular en educación especial
Carmen García Pastor
9-11
PDF (Spanish)
Hacia un modelo comunitario en la atención infantil
Rosario Pérez Román, Carlos Rosa Fernández, Antonio Guisado Baco, José L. Frías Pulido
12-13
PDF (Spanish)
Educación del deficiente visual: elementos diferenciadores
Mariano Fernández Rodríguez, Amelia Arteche Sendarrubias
14-19
PDF (Spanish)
Reducción de los cieguismos en niños invidentes
Montserrat Coll Porta
20-22
PDF (Spanish)
Los censos de minusválidos como base para la planificación asistencial y educativa
Mª Teresa Sánchez Chapela
23-26
PDF (Spanish)
Fondos bibliográficos antiguos de educación especial en las bibliotecas de Sevilla
Ascensión Amador García
27-30
PDF (Spanish)
Language
English
Español
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
portada-revista-logos
Share
Share
ISSN:
0213-3334
ISSN Online:
1989-6441
Publishing entity
Co-publishing universities
Indexing bases
Latest publications
Keywords
psychology of women
gender perspective
gender bias
equality
feminist psychology
social intervention
action-research
diversity
social cohesion
drons
pas-add inventory
transgender
equity
health
Most read articles
Historia de la Psicología del Deporte
156
Rosenberg Self-Esteem Scale: Reliability and validity of an adaptation to the Spanish population
123
Estrés académico en estudiantes universitarios
113
Relationship between the use of Instagram and the body image of teenagers
73
Present state of attachment theory
62
Desarrollo cerebral y asunción de riesgos durante la adolescencia
47
Skinner y la psicología: lo que hizo, lo que no hizo y lo que nos corresponde hacer
47
Teoría y técnica del psicodrama
45
Efficiency of therapies: A step beyond effectiveness? Critical analysis of the cognitive-behavioral model
43
The relationships between brain and behavior: Are there possibilities of communication?
43